i'm in love

two hearts are beating together




tjenahejgoddagens
jag har ont i magen ,
för alla intresserade skulle jag fått mens för
3 VECKOR SEN
& nu kommer den antagligen när jag ska till stockholm ,
härligt värre.
annars är jag väl gravid eller nåt ,
iiih.

men ,
denna dag ägnades inte åt samra ,
kunde inte träffas.
så jag satt & babbla med hanna på msn ett tag istället ,
vi drömmer lika drömmar !!! :|
det är leeesk peeesk.
& sen har jag packat lite ,
imorgon drar big mats & company till mariefred ,
mammas polare bor där , vi ska sova & sen på lördag
åker vi & dom till stockholm.



hanna , du är otroooolig ! <3

/ eder skribent , fröken svensson.


Kommentarer
Postat av: hanna

det ääär läskiiigt. ;o
om det är nån som är otrolig här så är det du :)

2007-11-01 @ 19:48:09
Postat av: Lollo andersson

jag skulle fått dt för... tre och en halv månad sen.. :S ??

2007-11-09 @ 20:11:25
Postat av: jag (elin ^)

Lollo ; ojdå , iih. läskit det är eller huuur :o

2007-11-09 @ 20:17:36
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0