it's friday , i'm in love

tjeeeniixen ,
bah , har packat klart snart ,
bara smink & min NYA plattång kvar ,
fast den är ju inte ens min än , höhö.
malin köpte den till mg på ullared igår ,
malin = snel hest , jag = klad hest.

åker vid halv fyra , om jag orkar , hinner & får tag i en dator uppdaterar jag ikväll.
så ni inte dör eller nåt.
annars kommer jag hem på söndag. & om ni mot förmodan (höhö) skulle sakna mig jääättemycket ,
läs igenom min supertråkiga lista nedan. den jag skrev igår. 99 sanningar om mig.
jag läste inte ens igenom den själv.

hih , hare bra & täjk cäre ,
jag ska ut med grisen nu.
snutteputtegosegull.

gudbajs
/ eder skribent , fröken svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0