lista

Har du pojkvän/flickvän?
nej , det har jag inte. fru däremot , räknas det ? (a)
Är du kär?
nehejdu. intresserad kanske.
Hur tidigt stiger du upp?
beror på om jag är ledig eller inte , när jag ska till skolan runt halv sex.. annars beror det på vad man gjort kvällen innan & när man kom i säng ..
Vem/vilka vet mest om dig?
Malin , utan tvekan.
Gillar du att slåss?
beror på med vem , muhahaha.
Vad ska du göra ikväll?
packa klart det sista , sen blir det nog msn eller nån film antar jag , träffar ingen ikväll.
När var du senast full?
paha , full & full , har aldrig vart stupfull. sist jag fick i mig alkohol måste vart i somras ^
Har du utländska föräldrar?
nej , mina svennebananer är jao , svenska , haha.
Var har du ont?
i magen. & hjärtat.
Är du bra på att måla?
humhum , jorå , folk brukar säga det.
Vem kramade du senast?
min mamma
Vad längtar du till?
imorgon , myspys , jag & linnéa , gumman <3
Favoritalkohol?
cider.
Vad heter dina husdjur?
familjens lilla mys-gris (hund som låter som en gris , skumt men sant!) heter Ronja.
Har du körkort?
på SYMASKIN :D
Favoritgodis?
ledsen , men det är för mycket för att räkna upp. om man tar bort ungefär en tjugotredjedel av favvisarna blir det ... mörk choklad & frukt i massor kvar.
Sparare eller slösare?
slösare , synd för mig säger jag bara.
Har du några homosexuella vänner?
nej , men 2 bisexuella.
Bio eller promenad?
promenad , jag är ute & går varje dag , underbart.
Är du kittlig? 
tihihihii , neeeeejdå (a) eller , asså , huum , liiite ?
Rädd för insekter?
nejdå.
Anser du att du är stark?
psykiskt , ja ganska , fysikskt , hm , nej  ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0