mååååndag

idaaaaag ,
började skolan nio (h)
självklart är elin svensson där 20 sekunder i , muhah ;D menmen , alla åttor samlades i matsalen ,
där fick vi info om mattedagen som vi har haft nu.
lärarna hade en skål med alla åttors namn , så drog dom ett namn , lagledaren. så fick den personen komma fram , dra tre / fyra lappar , så de blev ett lag. sjääälvklart blev jag lagledare (h)
hamnade med becka i a , tom i a & SAMRA !!! AAAAH !!!
jag är så bra på att dra namn.
aja , sen gick vi runt & det var allmänt aptråkiiit ,
men min emo-emma berättade att när hon var på siljalinekryssning i helgen ,
bodde det en man i 20-årsåldern mitt emot dom , & han söp ihjäl sig på båten !! gah , emma såg honom nåra minuter innan han dooooog!
hm , jag skulle tycka det var asläskigt ?!  ;s

men tisdag , onsdag & torsdag är det i-vecka. pluggaplugga.
imorn biologiprov , sex&samlevnad 8-|

nej , nu ska jag dra mig.
plikten kallar.
stryk det där förresten , det lät skumt.
jag ska plugga ,
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0