malinhelg

hej här är jag ,
hoppas att ni inte har glömt mig.
malin-helg ,
följde med hem efter skuulan igår.
kom hem ,
satte oss vid datorn & käkade pizza ;D
& sen ut & gick , såklart.
sen ringde min käraa mamma efter ungefär en timme & berättade att idol börjat ,
hann hem & såg slutet av marie.
sen lade vi choklad-ansiktsmask & babblade.

idag vaknade vi runt 10 & käkade frukost , sen har vi kollat på tv & fiilm (:
ida & jag när vi var små. hahahah ;D
min tvåårsdag ,
; mamma! vaar ääää toomten ?
; men elin , tomten kommer bara på julafton.
*två minuter senare*
; pappa! var äää tomten?

& snart börjar high school musical på femman ,
malin har inte sett den än (:
malin sover här inatt igen , sen ska vi på gudstjänt (tvingade såklart) & sen ska jag va med samra

men nejni ,
nu ska jag gå & sällskapa med malin , hon ligger & läser frida ^ ^


<3

ha det bra ,
käärlek
/ e.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hihi, choklad ansiktsmask? , då hade jah hellere ätit upp den. (:

2007-11-18 @ 10:36:33
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0