söööndag

hällow.
vaknade av min fuuuucking väckarklocka 8.50 ;|
malin & jag var tvungna (stavning?) att gå upp ,
gudstjänst vet ni (h)
så gick upp , käkade & klädde på oss ,
orkade varken sminka mig ELLER fixa håret ,
så jag blev elin alà naturell.
jaja , folk kände igen mig iaf.
sen efteråt lämnade vi av malin & hämtade samra ,
kom hit & babbelibabbelibabblade.
ahle & bahle <3
hon åkte typ , nyss.

på tisdag är det biologiprov , sex&samlevnad.
yähyäh , får väl citera olle carlzon ;
" om man inte får minst vg , då kan man ju fan lika gärna gå & skjuta sig själv i huvet ",
& det är ju faktiskt sant , på sätt & vis.

men veckan som kommer nu , dårå.
är i-vecka i skolan , man fick välja ämnen man ligger efter i / vill plugga upp osv.
fast måndag & fredag är inte såna dar ,
imorn är det MATTEDAG :| hujedamig.
kommer delas in i lag & jag kommer SÄKERT hamna med massa konstigt folk jag inte känneeeeer ;o
& fredag är nån , hm , engelskadag. skuuuuuumt.
fast på tisdag har jag biologiprov ,
sex&samlevnad 8-|

& jag såg precis nu att min fru mikka har ny blogg !
*reklam reklam*
http://makelovenotwar.blogg.se/

nu blir det plugg & dusch ,
gudbaaaaaajs
/ eder skribent , fröken svensson


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahhaa
ja kan verkligen tänka mig olle säja det där utan att ha hört det. så itroligt typiskt han.

PRIVAT!!;
Ida ( den lilla ) har läst ..
äsch fan, de där berätta ja ju förut.. tihih..

2007-11-22 @ 19:45:35
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0