söööööndag

vaknade 9.oo av att min *säger många ord som antagligen inte uppskattas av gud* klocka ringer o.o
se på fan , malin blev lika skraj som jag. fan vad kul det såg ut , hon bara flög upp.

klädde på mig , målade lite mascara , käkade två mackor & lite te ,
sen
GUDSTJÄNST
aaaah , tråkit. ändå var det den bästa predikan jag varit på ,
men nu minns jag inte vad den handlade om o.o

sen kom jag hem , har pluggat lite franska (prov torsdag) & suttit vid datorn med syster.

nästa vecka kommer bli apjobbig.
musikprov , franskaprov & säkert massa läxor. eller ja , MASSA LÄXOR.
på fredag ska jag träffa fru , & sova hos nån av oss , vi är inte så bra på att bestämma hos vem..
men nej usch ,
jag har söndagshumör & det ska ni slippa.
puss&kram&tjüss

Kommentarer
Postat av: fiorella

Trevlig blogg du har :)

2007-11-25 @ 15:31:40
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0