thank god it's friday

engelskadag ;| glömde idrottskläder , men alla andra i c&d spelade rugby. eller ja , inte jag , samra , nikke , malin mahrs , osten , jessica , lina , ewe anzelius , henka , offer & august xd
vi kollade på istället , & sen fick vi gå & spela spel , dricka te & käka gurkmackor xd , MAAAT <3 det var helt okej , vi luskade ut en massa hemlisar , samra & jag.
sen käk , fisk & potatis
fiiiilm ;o , herbie fulltankad på engelska med engelsk text. jag tröttnade efter 20 minuter , & satte mig bak&fram. då kom läraren & skällde ut mig , vadå , spelar det ngn roll om jag sitter åt fel håll eller blundar eller ;o biiiaaatch.

nu är jag hemma , ikväll är det idol & jag ska hissa flaggan för DANIEL KARLSSON , hejahejaheja :D

jag saknar martin & alfon.
här är alfon's band , king louie. grymt.
http://myspace.com/kinglouieswe

kärleeek
/ eder skribent , fröken svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0