tiiiisdag

hallu.
genomgång av denna tisdag dårå ,
iih.
svenska ,
fysik. fast jag var bara med en kavrt för jag prioriterar att gå på körsång istället ;o , hihii.
& sen hade jag franska & skrev av samra (a)
lunch , chiliconcarne ;| euw , ris & majs för min del. maha
& sen matematiiikus , vi skrapade lotter x) hömhöm.
sist var det ev med nån tandsköterska som pratade om våra tänder & visade bilder somfickmigattnästanspy.

jag ska fråga mikka om hon vill leka med mig på torsdag ,
imorn är det konfa & fredag = MALINHELG !!!!!!!

& när jag kollade hannas blogg möttes jag av dethär ;

elinsvensson

jag vet att vi aldrig har träffats, vi vet knappt hur den andre ser ut.
men ändå så litar jag på dig, till 100%.
och jag vet inte, helt ärligt, hur jag skulle ha mått idag utan dina ord under dom senaste veckorna,
du är guldvärd elin, verkligen <3


hanna kindh. du betyder oerhört för mig med , det vet du . <3<3<3
http://hejjagheterkindmedh.blogg.se/


ha det bäst & ät upp era grönsaker.
pussåajö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0