tisdag

hej ,
har kommit på att jag inte KAN uppdatera varje dag.
för förut , i alla år fram till sjuan ,
var jag typ cpduktig i skolan & allt gick asbra ,
nu hinner jag inte med allt ,
så jag har typ bara g i alla ämnen ,
vg i nåt kanske , jag vene.
så då har jag lovat mig själv att bara sitta vid datorn när jag är KLAR med läxor.
typ.

well , imorn är det hejsan matteprov ,
bajs.
& igår var jag med samra , aw , massa kärlek till bruden säger jag bara <3<3<3
på torsdag ska jag göra fysikprov ;o :|
jeefla skit.

men nej ,
matteboken ropar på mig.
; eeeelin, eeeeelin. kom så ska jag förstöra ditt liv.

ah , hare bra
gudbajs
/ eder skribent , fröken svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0