to know you , is to love you

jag har ont i huvet.
& är trött.
& vill till stan.
men jag orkar inte.

dagen börjades med engelska. satt mest & filosiferade med samra men fick tre uppgifter klara :D duktigt.
sen hade jag so , jobbade med frida , jävla kommunskit !! ointressant.,
sen idrott , vi spelade volleyboll , muhah , jag suger manliga könsorgan xd , men det är kul :)
och och och och .. sen hade vi LUNCH :D jag älskar mat , speciellt när jag inte ätit frukost :D<3<3<3
iih , sen hade vi ea med TOR-ARNE FREDHEIM <3<3<3<3<3 han är sneel hest. när han är snel hest är jag klad hest.
& sen den fruktade sex&samlevnaden ;| jag tror det gick bra. jag hoppas det gick bra. jag önskar det hade gått bra. haha , jag måste va störd eller nåt o.O

bussen var långtråkig , jag satt & skickade skumma sms till folk. & nu ska jag äta mellis , hehe. jag säger ju att jag älskar mat.


if i'm smart then i'll run away ,
but i'm not so i guess i'll stay .
haven't you heard ? 
i fell in love with a beautiful stranger .
 

gudbaaajs
/ eder skribent , fröken svensson.


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill också ha skumma sms :o

2007-11-20 @ 18:25:16
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0