tooooorsdag

tjolahopp.
idag är det torsdag ,
vet ni vad det betyder ?
freeeedag imorgon.
uh , idag hade jag nånting först , minns inte o.O
& sen hade jag nåt annat , minns inte det heller. so kanske. fast jag gjorde franska xd
sen har jag haft bild , emma försökte sminka mig med en tuschpenna xd , mitt lilla miffobarn.
& lite mer ämnen säkert.
sista lektionen var iaf engelska. fast jag jobbade med svenska. eller , egentligen jobbade jag inte ,
jag & samra lekte med min töntis simon ,
han & jag åt pappersbitar , hahaha xd
fast sen kastade han dom mellan min bh & tröjja. då kallade vi varandra bög. jag diggar dig , min töntis.

imorron engelskadag ;|
sen vet jag inte riktigt.

& malin , hon & jag som bojkottat skidor i flera år ,
ska kanske åka på skidresa. hon vill ha mig med. jävla snorunge.
får se...

gudbaaajs
/ sväänssååån


Kommentarer
Postat av: josefine

svar: tack tack :)

2007-11-22 @ 19:02:30
URL: http://youzoofajn.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, jaa, men vafan, vi sa ju att vi ksulle lära oss. ?! plus att dser roligt ut. fressten ärente säkert att ja ens ska åka. ja bara nosar lite.

2007-11-22 @ 19:26:40
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0