toooorsdag

okej , om jag inte räknade fel så uppdaterade jag senast i söndags , yey på mig.
men joni ,
måndag var det skola såklart , minns inget speciellt som hände. lite huvudvärk , lite lektioner , äcklig lunch osv. sedan hade malin elin-abstinens så jag följde med henne hem efter att ha hoppat lite i snöslasket vid busshållsplatsen , muhah. och och och och ... hm. ao justdet , vi åt massvis med mackor & yoghurt , & sen preciiiiiiis när vi skulle öppna kakpaketen , ringde malins farmor & sa att vi skulle komma & lämna en gurka till henne , hah. så vi traskade iväg , utan kakor i magen ;/
sen pluggade vi till franskaprov & jag höll på att somna i malins soffa xd ,
; nya triumfbågen heter ..?
; hmmmmmm ..., l'aaaaaarche ... hmmmm.... l'aaaarche de laaaaa.... defeeeeensee .. *zZz*
sen kom jag hem & hade allmänt apont i huvudet , så jag var duktig & gick & lade mig kl 9 C:

sen måste det vart tisdag ? o.o hm , ajustä , hemstudiedag så vi slutade tio i ett. malin & jag gick till mammas jobb (dagis :D) för hon & vi skulle faktist till stan C: kom dit , & massvis med barn var magsjuka , huuuh. men vi kom till stan iaf , & jag köpte vinterjacka på jc & skor på dinsko.

igår gick jag hem efter lunch , lärarna får inte ge ut huvudvärkstabletter & skolsköterskan var inte där , mitt huvud höll bokstavligen på att sprängas vid tio , & sen vid lunch blev jag yr & helt borta i huvet.. mer än vanligt alltså , hahaha. sååååå , jag gick till mormor & sov två timmar , sen vid halv fem kom mamma & vi åkte till stan & hämtade syster & emma. sen höll jag på att spy i bilen flera gånger , snällt mot mamma som redan hade panik pga de überlånga köerna (a):D , kom hem & låg med syster (missuppfatta inte det där) på badrumsgolvet eftersom jag mådde så illa , & kollade i gymnasiekatalogen.

& idag fick jag vara hemma , mamma tror jag har fått magsjuka , hallelujah. skulle vart med becca idag juuuuuuu :'/
men nejusch , orkar inte skriva mer.



i need you.
/ eran sjukling


Kommentarer
Postat av: hanna

naaw, stackars elin :o

2007-11-29 @ 15:13:44
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se
Postat av: Anonym

stackare "/
ååh jag blev sämst i skolkatalogen -_-' :P

2007-11-29 @ 19:58:47
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0