byebye karlshamn , HELLO NORRKÖPIIIING !

Nuuuuuuuu
är jag hemma ,
sköntsköntskönt.
har haft det förfärligt bra ;

fredag.
ingen optiker för mig , nejnej. min kära fader hade avbokat tiden för vi skulle komma iväg tidigare. yeah.
in my ass.
när kom vi iväg egentligen ?, humhum , sent.
bilresan tog extremt lång tid , som tur var hade jag ju min malin med mig.
& ni som känner mig , vet hur jag blir när jag är uttråkad ;
ganska jobbig.
efter tre timmar försökte jag övertyga min syster om att vi borde bli terrorister
; jomen ida , maffian är ju bra. eller al-quada. jo. vi går med i al-quada sen så ..
; ELIN HÅLL KÄFTEN
; eller så går vi med i ..
sen läste jag på en skylt där det stod ; bamsan.
& jag kan inte prata samtidigt som jag läser ,
min mening blev alltså
; eller så går vi med i bamsan.
& det hade malin roligt åt i nåra dar , höhö.
sen kom vi fram till stugan ,
HELLO BLEKINGE ,
jag kommer inte ihåg vad vi sysselsatte oss med.

lördag.
STAAAN !! eller ja , ni vet , karlshamns stad. klart på två timmar.
jaja , jag haffade nya svarta tajts , en vit stickad klänning & en blå tshirt på vero moda.
det var demonstration , ny-nazister dampade & såna som är anti-nazister muckade. jag sa att jag hatade dom. malin sa ;heja sparbanken i karlshamn. hon hade nämligen fått en liten rosa ballong som det stod "sparbanken i karlshamn på"
sen kom vi hem & malin & jag hittade farmors glasögon hon har när hon kollar tv , lxm , hahahaha ,
fyfan vad roligt. bilder kanske kommer senare.

söndag.
hemma , tog en promenad & sen tog vi tusentals kort.

måndag.
stan igen , köpte ett halsband , najsfågelbajs.

idag.
bah , drömde asmysko inatt , men vi har packat & fikat & suttit i bilen , det var TRÅK !



men det har vart asmys med dig , min allra bästaste bästiiis <3
& fyfan vad jag har skrattat , det sjukt asså.
" toto "
" östgötska , jag pratar väl inte östgötska , det är bara tjocka runda jordbrukare som heter bengt som snackar ötgötska "



(     tänker på dig.

täääjk cääre
/ eder skribent , fröken svensson.

Kommentarer
Postat av: maliini

toto

2007-10-31 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0