fredag

Dålig uppdatering senaste dagarna ,
hehe (a)
Men jani ,
i onsdags hade jag religionsprov , det gick inte bra & jag vart förbannad
fick tillbaka det på torsdagen , hade 18 / 21 , helt okej , men läraren (bosse) hade ett eget poängsystem som visade hur man hade skrivit , allså på vilket sätt typ , där 1 var IG , 2 G , 3 G / VG , 4 VG , 5 VG / MVG & 6 MVG. & jag fick 2,9. fuck off and die på migsjälv lxm ,
fan vad arg jag blev.

& på torsdagen hade jag franskaprov också , det har jag inte fått tillbaka än ,.
idag var jag & henka på elevskyddsombudsutbildning , haha skriv detdär ni ,!
för förra året , i sjuan , blev han & jag valda av klassen , för dom litar på oss mest (a)
så då gick vi , & satt typ & lyssna från 8.20 - 11.10 -.- not so spännande ,
men jag slapp franskan & nästan hela hemkunskapen iaf (a)

sen gick jag till hemkunskapen & snodde lite mat av samra & emma ,
fiskburgare & klyftpotatis.

ikväll blir jag hemma , skönt faktiskt.

gudbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0