fredag

Hej ,
idag har det vart en väldigt bra dag.
Eftersom
a) jag hade en good hairday
b) nikke tog med min glömda jacka
c) vi hade hemkunskap.

Men, från början då,
franska , vadskamansäga , lxm , tråkigt , men jag tror det blir ett vg där (a) HOOOPPAS !
sen hemkunskap , man blev tvingad att göra en soppa , fick välja mellan typ ,
mexikansk soppa , kycklingsoppa med nudlar & köttfärssoppa ,
jag & samra körde på kycklingsoppan. det blev typ ceeepeeegott :]<3
& sen skulle man göra äppeldessert , valfri , med vaniljsås. vi gjorde smulpaj , den var oxåå ceepeeegod ^
& sen fick vi sånt som blivit över när eleverna bakat ; bröd & bullar
jag säger bara ; ajminmage.

engelska , fuck off and die på hippietanten , prov nästa vecka & jag dör :| jag ska gå till rektorn & klaga på , att jag anser det stötande att hon inte har bh. sådetså.
sen hade vi slöjd , jag gjorde ingenting som vanligt (a)


& som det blivit de senaste fredagarna , blir jag hemma ikväll. & det gör mig ingenting alls , så jeefla schöönt.

gudbajs.

Kommentarer
Postat av: Halven

Hur blev det, klagade du hos rektorn?

2011-09-26 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0