här ska det stå en bra rubrik egentligen.

Nu är det en sån där stund där man egentligen skulle göra något vettigt,
men sätter sig vid datorn istället.
Tisdag idag,
hade svenska på morgonen, fick rätta ett rättstavningsprov,
eller ja, om man inte heter Elin Svensson & är ensam i klassen om att ha alla rätt,
jotack, det kändes skönt. Fick även tillbaka ett arbete vi gjorde i sjuan om Charles Dickens - högsta betyg där med.
Puh säger jag bara ,.
Sen hade jag fysik & hällde ut ett halvt 250-ml mätglas över bänken,
Måns fick mig att skratta.
Resten av fysiken ägnades åt att rita dödskallar i Måns skrivbok,
samtidigt som han ritade hjärtan i min. (folk tror vi är kära för vi har så himla kul med varann... hahaha. han är bara kul.)

Sen hade jag franska & det var BAJS.
Lunch , fiskgratäng. jag säger som jag alltid gör ; all skolmat blir god med mängder av svartpeppar.

Sen matte , & då fick jag tillbaka mitt kemiprov. 27 / 33 = G+. Rätt nöjd, jag fattar ingenting av kemin så det var rätt bra för att inte ha en aning om vad man skriver om ?!
Sen var dagen slut, slutade redan ett eftersom vi fick hemstudiedag istället för EV.

Åkte till kyrkogården med mamma & mormor & fixade blommor på morfars grav. Jag älskar kyrkogårdar, eller, ja, detdär lät konstigt. Men man får en viss känsla där som man inte får nån annanstans.

Sen har jag pluggat, pluggat & åter pluggat.

Nu ska jag göra något vettigt,
dvs.
måla naglarna.

gudbajs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, jag trodde jag var den enda som älskar kyrkogårdar!!! haha, men det är som du säger, en speciell känsla :P

2007-10-17 @ 16:10:27
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0