inte intressant

Fullständigt namn: Elin Maria Elisabeth Svensson
Smeknamn: eftersomm folk är tråkiga, har jag aldrig fått nåt riktigt smeknamn som håller i sig längre än två veckor. blää på er. (:
Dopnamn: Elin Maria Elisabeth, den 8 maj 1994
Född: 6:e januari -94, klockan 14.02
Stjärntecken: stenbock. intressant va.
Blodgrupp: öh ,
Längd: 1,66 kanske
Vikt: ingen aning
Ögonfärg: gröna, idag iaf :Ö
Orginal hårfärg: mörkblond
Nuvarande hårfärg: kastanjebrun
Frisyr: långt , ofta fjortisrufs ^
Klädstil: jeans eller klänning typ, piffar med accessoarer
Smink: i mängder. ne, faktiskt inte, har dragit nerpå allt så nu äre foundation, rouge & mascara för det mesta. & jag är såå duktig.

Personlighet: intelligent när jag försöker. galen. ibland iallafall. annars djup & seriös i allt. amen.
Bra egenskaper: HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHH !!!!
Dåliga egenskaper: dåligt minne, envis
Bra vana: promenerar ca 1 mil flera ggr i veckan... äter minst två frukter varje dag... sen har jag inga fler bra vanor.
Dåliga vanor: onyttiga saker. choklad t.ex. bajs på den som uppfann choklad, förstör mitt liv -.-

Familj: mamma Helén, pappa Mats, syster Ida & hundgris Ronja.
Boende: rosa stor villa utanför Åby utanför Norrköping. gigantisk trädgård & sjötomt, kan man nog kalla det.
Mitt rum: stort, rött & limegrönt. vill göra om. trägolv, säng, fåtölj, skrivbord, stor garderob (överfylld), stor byrå (överfylld), matta, spegel & säkert nåt mer. massvis med snygga ljus.
Prylar i rummet: kläder, ikea-pennor, tidningar & skolkataloger.
Samlar på: skor, parfymer (har inte kommit så långt, har 7 i min samling, hehe) snygga påsar & ikea-pennor.

Sexuell läggning: hetero-oo-oooo-ooh !
Civilt tillstånd: supersnigel , hihi (a)
Antal "seriösa" förhållanden: haha, hmmm...
Min första kärlek: m.
Mitt första förhållande: oskar, jag var 4 & sååå kär.
Kärlek just nu: blä på kärlek
Min ideala pojkvän: brunt hår, knallblå ögon, fin kropp (inte för vältränad men ändå ha tendenser till magrutor, dreeegel.), snygga kläder, älska mig för den jag är (japp, även om det är en sån dag jag har pms, choklad runt munnen & stora mysbrallor.), snäll, rolig. osv.
Min första "bästis": Malin Maria Svahn, bästisar från 1,5 år, & vi är det fortfarande, ÄLSKAR DIG MIN DÖDA KAMEEEEEL !!!!
Minnesvärda barndomsvänner: Rebecca Arfwedson, Oskar Johansson & Frida Kindahl. Fast, är ju fortfarande polare med dom (:
Betydelsefulla vänner idag: Malin Svahn, Mickaela Wallin, Samra Bajraktarevic, Niklas Andersson, Sebastian [Bamse] Lindgren din jävla get, Becca Arfwedson... Nån mer ?

Dagis: Torshagsdagiset, först på avdeln. Smulan, sedan Lyan.
Förskola: 6-års på Åbymoskolan
Lågstadiet: 1-3 på Åbymoskolan, gula huset med kl.f. Anna & Vivianne, sedan Yvonne Björkman
Mellanstadiet: 4-6 på Åbymoskolan, röda huset kl.f. Yvonne Björkman
Högstadiet: 7, 8 (& nio, men går ju bara i åttan) på Hultdalsskolan, mentorer; Kicki Samuelsson & Anita Segeborn
Gymnasiet: hmpf -.-
Favoritämnen i skolan: musiiiiiiiik :D
Mindre populära ämnen: FYSIK, MATTE, TEKNIK !!!!!

Intressen: musik & shopping fyller ut gråa vardagar. för att inte tala om kompisarna.
Favoritmat: pasta, grillat & kyckling
Lyssnar på: led zeppelin, nirvana, blondie, the hives, backyard babies, danko jones, hello saferide, josé gonzalez, m.m.
Medlemskap community/chat: msn, lunar & kamrat som är inne på ungefär en gång i halvåret
Utövade sporter/motion: öh... simning från 4-5... slut. haha, nej, sen joggade jag flera gånger i veckan & hade superkonditionen förra hösten. & nu går jag istället, haha.

Minnen för livet: alla tokiga grejer jag & becca gjorde (sprang runt i åby iklädda små handdukar virade runt kroppen bl.a.) malins & mina bravader & knäppa dagar med mikka. & resor. & sommarminnen från blekinge.
Olyckor: har svimmat tre ggr, hjärnskakning & x antal stukade fingrar...
Urval av besökta städer i Sverige: stockholm, göteborg, karlshamn, malmö, lund, mariefred, linköping, jönköping, äsch, jag har vart överallt.
Urval av besökta nöjesparker: Gröna Lund, Liseberg,
Kolmården,  Eskilstuna-Zoo, Tivoli i Köpenhamn, x antal nöjesfält.

Kommentarer
Postat av: Anna Rosendahl

Ni har väll inte glömt outfittävlingen som just nu pågår för fullt? Du behöver bara skicka din outfit(s) till [email protected]. (obs, ni måste skriva adressen till eran blogg i mailet). Sedan kommer jag att sammanställa de outfitsen jag tyckte var snyggast på söndag kl 18.00 därefter kommer ni att få rösta på era favoriter. Både vinnaren och en slumpmässig person som röstat på en outfit utlovas finfint pris. (en ledtråd, jag kommer behöva eran storlek och priset är gjort/sytt av mig). SkickaSkickaSkicka NU!

2007-10-13 @ 14:07:58
URL: http://www.Cupoftea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0