måndag

Hallååj , för att citera min kära malin
Ble på måndagar säger jag bara , usch & fy .
Var i skolan & höll på att svimma på so:n , blev skityr & höll på att trilla av stolen & skakade i hela min vackra kropp & fick gå ut & dricka & shit .
fyfan vad läskigt detvar , har redan svimmat tre ggr så jag tycker det räcker tills jag fyller 32 & ett halvt , eller hur ,?

Gympan fick jag stå över , martin verkade tycka det var okej , det var bussigt tycker jag .
Sen hade jag engelska & fick inte gå på toa för hippietanten så jag höll på att kissa på mig , GAH , fuckoff and die ,!

& sen var det lunch & matte , men måååns , haha , fiiiifaaaan , vad kul jag har allså , han sabbar för mig & får mig att garva istället för att jobba , mahaha (:
Sen musik i datasalen , fick jobba med cilla & söka olika svar på frågor ,
t ex ; vad hette sångaren i Nirvana ,
& jag blev så glaaaad , för det var FYRA frågor om Nirvana . Wiho . Lektionen varade dock bara tio minuter , eftersom jag kunde massa frågor utan att söka *skryyyyyt* ,
väntade med syster som fick sluta tidigt (hon går första ring, åkte från stan till åby) på malin som hade engelska ,
störde henne lite & pratade litegrann med martin grundström , översnälla människa , sööööööööööt (a)



Men nu måste jag plugga , har franska & religionsprov :|

gudbajs (haha aa cissi , gudbajs = goodbye ^)
/ da möööb .

Kommentarer
Postat av: hanna

martin grundström är nog den snällaste människa jag känner :o

2007-10-08 @ 20:43:36
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se
Postat av: hanna

martin grundström är nog den snällaste människa jag känner :o

2007-10-08 @ 20:43:46
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0