måndag

Idag har det varit en sjukt seg dag ,
moppe-teori på morgonen med en snubbe som snackade som pontiak (jag trodde jag skulle dö),
idrott & engelska ,
lunch som var extremt bläig, matte med nya platser (& jag hade JÄTTETUR & hamnade brevid jonna. hallelujah.)
det enda positiva med skolan var musik , fan vad jag älskar det.

sen följde jag med malin hem ,
vi åt mellanmål i typ två timmar ,
sen fick jag dåligt samvete för jag ätit så mycket så jag tvingade ut malin på långpromenad.
imorgon har jag omprov i biologi, franskaglos-läxförhör & säkert nåt mer.
måste plugga.

hare bra ,
gudbajs.


h.k. hoppas allt löser sig , jag tänker på dig & vill att allt ska bli bra. för jag vill inte att du ska vara ledsen <3


Kommentarer
Postat av: hanna

elin, du är underbar. jag vet inte hur jag ska tacka dig,

2007-10-15 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0