mystiskt

När jag är ute & går med min hund , eller snigel för den som vill ,
tänker jag för mycket . på de nio gångerna hon stannade & kissade på 12 steg ,
startade min tankeprocess . omg ., & jag tänkte på min skola ,
mystiska saker med min skola .

saker jag aldrig kommit överfund med på hultdalsskolan :

1.
Varför blir man alltid så trött i sal 44 ?
2. Varför är hultdalsskolan , precis som hogwarts , förbannad med idiotiska lärare ?, på hogwarts är det för svartkonst eller nåt , hultdalsskolan är förbannad med engelskalärarna .
3. Det heter samma sak & ser likadana ut , vad är det för skillnad mellan coljacrispies & skärgårdstorsk ?
4. När renoverades toaletterna sist ? Gick min mamma där då ?
5. Varför finns egentligen a-huset ?

osv. tänker jag för mycket , eller ligger det något i det jag skriver ?... hmm.


Denna tisdag , har tillbringats med matte , fysik , franska , lunch , matte & ev . seg dag , ännu segare imorgon med både biologi & idrott . dendär martin allså , fuckoff .

gudbajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA kan hålla med om de där tankarna :P ^

2007-10-09 @ 18:56:06
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0