oh yes , jag älskar att snatta listor

Drömkillen :
1. Brunett , Blond eller Rött?
brunett eller blond
2. Längre än 1,60?
absolut
3. Ögonfärg?
blå eller gröna är trevligt , ni vet sådär stark färg så man bara ; woooooow ...
4. Sminkad?
nej , sminket står JAG för.
5. Gillar att shoppa?
ja , det kan vara mys :)
6. Fotbollsnörd?
mjaaaa ....
7. Pratglad?
absolut , måste ju ha nåt att prata om. fast inte alltid , gulligt med blygisar
8. Intressen?
MUSIKMUSIKMUSIIIIK !, sen typ ointressanta saker. & mig förstås.
9. 6pack?
hihi , antydan till magrutor är finast , ni vet när man ser början av konturer. dregeldregel.
10. Muskulös?
nja
11. Hål i örat?
neeeeeeej ... spelar ingen roll egentligen , men helst inte
12. Festkille?
hellre hemma mys :)
13. Punkare?
oh no.
14. Tatuerad?
oviktigt , helst inte. isåntfall en liten grej , ingen stor bobba på armen eller nått :|
15. Får han vara piercad?
nja , helst inte.
16. Har du hittat en sån här kille?
beror väl på ...

Om dig :
1. Hur lång är du?
ca 166 cm
2. Ögonfärg?
cp-gröna har jag upptäckt , dvs väldigt väldigt gröna.
3. Gillar du att shoppa?
nej , ÄLSKAR.
4. Gillar du mysiga hemmakvällar?
oh yes.
5. Hårfärg?
brunett (:
6. Piercing?
ne , har tre hål i öronen , förhoppningsvis 2 till inom en snar framtid :)
7. Tatuering?
inte än ^
8. Musiksmak?
rock / singer&songwriters. ex ; led zeppelin , backyard babies , säkert! , lars winnerbäck , anna ternheim , arctic monkeys , mando diao , josé gonzalez , nirvana , moneybrother , nina kinert , the hives , osv.
9. Vad tycker du?
nu är jag förvirrad. vi säger fred på jorden. peeeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0