she's so high , high above me

Vad blir ditt namn baklänges?
Nossnevs Htebasile Airam Nile
Har du gjort en snöängel i år?
jafan :D
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
en natt , jag svimmade på akuten & fick hjärnskakning ^
Platt eller lockigt hår?
asså... på mig kör jag lite olika, på killar är det ju sött med typ lockar i nacken, men afrokrull, nejtack.
Vad gör du om det regnar?
njuter, eller om jag är med malin är vi ute & går utan paraply, ser säkert sjukt ut när regnet öser ner & vi traskar lugnt på vägarna, men fyfan vad skönt det är !
Har en dröm gått i uppfyllelse?
nej ...
Vad har du för startsida på internet?
yahoo , bara för jag inte orkar byta ^
Vem ringde du senast?
mickaela , igår ♥
Tycker du att sengångare är söta?
jag har hört att dom luktar illa :o
Har du haft vattkoppor?
på min 4-årsdag -.-
Har du någon gång testat karate?
- hiiiiiiiiiiaaah ! (nej)
Minimorötter eller pommes frites?
haha , gissa.
Första sporten du gick på?
simning ?
Vad längtar du mest till just nu?
höstlovet ,= blekinge med malin , vi ska shoppa & mysa , sen stockholm på musikal & MASSVIS MED SHOPPING :D
Hur gammal hade du tänkt att bli?
gammal!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, afromannen i Kopps

2007-10-16 @ 21:03:23
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0