^ sjuuuuuuk

Hejsan ,
idag är jag hemma. Viiisst, lite sent att komma halv fyra & säga det, men jag har pluggat kemi hela dagen.

Vaknade av att mamma kom in på rummet kvart i sju, GAAH. (brukar vanligtvis vara uppe sex, men jag pallade inte) & vi skulle fira syster som fyller 16 idag! Gick in med presenter & sjöng & blablabla, sen ner till köket & åt frukost. & jag höll på att somna. Syster har studiedag idag, & mamma började halv tio, & pappa har ont i halsen så han tog ledigt. & mitt huvud sprängdes.

Sååå , hela familjen Svensson gick & lade sig igen. Jag sov till kvart i tolv, tittade sen på fem avsnitt av Simpsons samtidigt som jag åt tårtrester från igår ^_^
& sen pluggade jag. bajsbajs.


GRATTIIIIIIIIIIS IDAAAAAAAAAA !!!!


hare braaa ,
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0