snodd idé

Goddag.
Fick snilleblixt nyss
[ läs ; snodde idén från min fru mikka ]
, jag ska skriva om idol 2007. lite ord om varje person lxm., enligt mitt tycke!

Daniel ; han är så snuskigt jävla apbäst. vet inte vad jag ska säga, han ska vinna skiten annars gråter jag. hans röst fixar allt, han är unik & så fucking snygg blir han när han sjunger så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Sam ; jag är nog en av de få som verkligen verkligen diggar honom, han är grym! hans röst är ohmygod, skitbra. han låter ju inte som nån annan, & i hans fall är det bra, för han låter bra oxå!!!
Andreas ; jag säger bara nejusch. ut med gubbskrället, han har NOLL känsla när han sjunger. ett tips är att kolla hans ögon, ser ut som en fucking död fisk eller nåt. byebye andreas.
Amanda ; nejnejnejnejnejnej. hon fixar inget, har ingen känsla, bara skriker. detta kan låta elakt & sorgligt men enligt mig är hon endast där pga sitt utseende. jag menar, blunda när hon sjunger & intala er att det är en tjock, ful, vindögd människa som sjunger. då ändrar många åsikt, jag lovar.
Marie ; nej, jag tycker inte om henne heller. hon är lite som andreas, hon bara ... sjunger. rakt ut, utan att mena något. sen vet jag inte vad människan gör med sitt hår varenda gång, men hon får inga poäng för det. dock ska hon ha lite cred för att hon vågar, det är verkligen inte alla som gör.
Mattias ; jorå, han är rätt bra. problemet är att han inte är unik, men vem fan har sagt att han måste vara det?! när han sjöng "my song" eller vafan den heter, den från moulin rouge [min favvofilm alla kategorier!!] var jag i extas. fantaaaaastico säger jag bara.
Ewelina ; ser ut som ett troll för det första. sen gillar jag inte henne, jag får massa elaka tankar när jag hör henne sjunga. muhaha. nejmen, nej. hejdå ewelina, jag gillar dig inte.
Christopher ; JAG ÄR KÄÄÄÄÄR !!!! hans röst, mmmmmm, dregel. & så har han så jävla skön stajl grabben oxå, han är speciell. & han är så jävla lik m. oxå. fast m. är snyggare. sådetså.

nu blir det tv
gudbajs.
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0