' tidsbrist & inte lika blond längre

Jag hinner nästan inte med bloggen längre. Först skolan, sen kompis för det mesta, sen läxor, sen käka, sen duscha & sen är klockan elva & man måste lägga sig!? Bläbläbläh ,

Denna TORSDAG börjades med ett extremt segt so:pass. & jag hade sååååå inte roligt. hihihihhihiihihihihihihi*andetag*ihihihihihhhihii (osv.)
Sen hade jag teknik & fattade absolut ingenting, jobbade med Cilla, Müllner, Jesse & Nikke, osmarta som få är vi.

Religon & självförtroendeövning, förra veckan fick hela klassen blunda & de som hade bra självförtroende fick räcka upp handen. Jovisst, klart jag gjorde det. & idag fick vi (henka, jag, emma, jonna, fredde & stewie) stå & beräta för hela klassen varför jag är så bra. Miiicket miiiicket intressant [blatte-uttal]



Svenska med Anita & jobbade som ett jävla as, lunch & mer svenska. Franska på det & sen var jag med Nikke & kollade på SAW 2. Inte läskig. Bara liiiite.


Men nu har jag färgat håret ikväll också, jajjamänsan & jag är brun nu :D paha, som vanligt färgade jag typ kastanjebrunt. Inte så stor skillnad. Men. Ah. Snyggt ändå.


Imorgon ska jag vara med Samra, & JAG SKA uppdatera. Bara för att jag är så snäll.

Kommentarer
Postat av: hanna

va bra att du är så snäll :D

2007-10-05 @ 13:10:54
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0