torsdag

Igår hade jag ungefär inga möjligheter att hinna uppdatera ,
skola till 15.20 ,
idrott sista timmen men vi slapp den & fick istället ha ev.
sedan konfirmation ,
slut runt 18.15
Kom hem & satte mig med so:n ,
sedan svenskan & franskan.
Sen skulle jag käka & sen duscha ,
& vips så var kloockan elva & jag höll på att avlida av utmattning.

Idag börjades skoldagen med soförhör , skrev riktigt duktigt , hoppas på åtminstonde vg (a)
sedan teknik , det var riktigt tråkigt , med vikarie som trodde hon var minst 23 år yngre än hon var.
religion & det var tråk.
& efter det var det dags för dagens värsta händelse ,
svenskaprov.
& jag fick hjärnsläpp ,
så jag får vara glad om jag uppnår G.

hela dagen sabbades pga dethär , jag säger bara
USCH.
efter provet var det äcklig mat , köttfärslimpa tror jag det skulle föreställa ,
kan dock inte lova nåt :|
svenska igen ,
& sen hade vi nåt , jag kommer faktiskt inte ihåg.
följde med niklas hem , vi kollade på saw 2. igen.

men ,
den här dagen var riktigt jävla supersämst för ;
1 ) svenskaprovet
2 ) skolmaten
3 ) jag glömde min jacka hos nikke.
jag säger bara , bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0