two hearts - kylie minogue

två bra band: led zeppelin och och och ... eh , bo kaspers orkester. hahaha. (fast dom är bra!)
två bra filmer: moulin rouge & i am sam
två bra tv-program: top model , scrubs , malcolm ett geni i familjen ,  my name is earl , åh vad jobbigt man fick bara säga två ?
två snälla personer: min vimsiga mormor & ensomjagintetänkersägafördåblirjaggeneradförhanärfinast *FNIIIISS*
två roliga städer: kära norrköping & stockholm
två saker du alltid säger: "så" , tex ; så inte fin ,(fjortisstaaaajl, men med glimten i ögat  suckers ^) , "rackarns bananer sa blåbärna i skogen" , "attans" , "snutteputt" , "gangstah" , osv. mer än två igen (a)
två bästa klädesplaggen: jeans & tshirt & klänning & strumpbyxor & nu blev det jobbigt igen...
två bästa skivorna: hm , led zeppelin III & en gammal hives
två bästa egenskaperna hos dig: snygg ;D haha nej verkligen inte , vi säger rolig & snäll.
två sämsta egenskaperna hos dig: dåligt minne, envis, ...
två personer du alltid ringer till: samra!!!!!!!! , malin ?
två personer du skriver brev till: brev ? herrejesusihimmelen , jag vet inte ? INGEN.
två roliga ämnen i skolan: musik och och och ... musik.
två goda snabba maträtter: glass & varma mackor
två saker du jättegärna vill ha: mer pengar & långa naglar
två saker du ska göra denna helgen: åka till sthlm , shoppa
två snygga brudar: ashlee simpson , mini andén
två snygga guys: famous ? matt dallas & johnny depp. hello handsome.
två framtidsplaner: nu orkar jag inte svara mer. bah. äta kyckling.
två saker du längtar till: fredag. & måndag. tro't eller ej.
två saker du aldrig skulle göra: jag vet inte. äta bajs.
två saker du skulle göra om du kunde: ljuga , haha. det går bara inte ibland.,
två saker du vill kunna: dansa , haha. & få vem jag vill ha ,.
två saker du vill bli: gammal & snygg som fan. men det är jag ju redan. NAAAAAAAT !



/ eder skribent , fröken svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0