you may say i'm a dreamer , but i'm not the only one

idag har jag haft fler läsare än vanligt ,
har inte en jävla aning om hur det gick till.
en vanlig dag har jag runt 8-9 ,
idag har jag haft 18 , med 32 visningar.
känns inte kattpiss , höhö.
men slutdiskuterat om något så ointressant som hur många läsare min intressanta blogg har ,hihi.


varför ser du mig inte på samma sätt som jag ser dig ...?


dagens ;
utsida:
jag har haft pyjamas (=vitt linne, det var genomskinligt upptäckte jag i eftermiddags nångång, tur att ingen kom & beskådade mig, höhö. & så hade jag superkorta tajta shorts till.) håret àla britney-style , & inget smink.
låtar:
offspring - special delivery [min favvolåt när jag var sex]
imagine - allas vår egen john lennon [vacker som få säger jag bara]
mående:
halsen hälsar & tackar att det är bättre än igår. klart piggare också.

det här var nästaaaaan helt säkert sista inlägget iaf ,
höhö.

take cääääre , da möbs (:
gudbajs
/ eder skribent , fröken svensson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag läste fel xD tyckte det stod "min favvolåt när jag HAR sex" hahaha ;P

2007-10-25 @ 21:52:32
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0