' ågelsjön ...

Goddaaaag
Var med Malin igår efter skolan, & vi var ute & gick as always. Kom till fotbollsplan (som är bredvid en badplats) & gungade. Sen cyklade en snubbe dit & vi ba "jaha" typ, sen såg han oss & sa med EXTREMT gayig röst ; "hej, gåre åå bada?" hihihi det var lite roligt, men går inte att återge ;) jag bara ; jaarå det tror jag nog" sen efter ett tag så stack vi men var tvungna att gå förbi platsen han badade på fast bakom några buskar. Då ser vi att GUBBFAN ÄR NAKEN!!!! Herrejösses vad vi garvade ^_^ hon sov över på natten tills idag. & fyfan vad hon pratade. Jag var astrött, klockan var inte så mycket men jag var ändå trött av någon anledning... Malin ;" *blablablabla* hahahaha *blablabla*"
Jag ; "men shit malin jag är dyngtrött , ledsen men jag måste sova innan jag blir galen!"
& efter det fick hon sammanlagt tre garvattacker med ca fem minuters mellanrum. Yeah. Härligt.

& idag då. Jo nu jävlar ska ni få höra.
Min klass & de andra tre åttorna skulle gå runt Ågelsjön. Inte tillsammans, man gick typ med sina polare & så... I början gick det bra, men sen när alla började sära på sig slutade jag med Nikke, Samra, Malin, Becca, Roos, Andreas & några fler... Efter ett tag fattade vi inte vart man skulle gå, lärarna sa innan vi gick att man skulle följa de röda markeringarna så det gjorde vi, men vid ett vägskäl var det rött åt båda hållen. Så vi delade på oss så jag, Nikke, Samra, Malin, Lina, Marre & Jacob gick. & shit. Vad vi gick vilse alltså xD vi fick ringa lärarna (som tur var hade Lina Christinas nummer, annars vet jag INTE hur det hade gått!!) & vi var borta & yrade i skogen flera timmar.. Jag åt upp hela mitt kakpaket i ren depression. härligt. Men sedan efter ett tag (ett tag förresten, två timmar ungefär) sa Christina när vi ringde för tredje gången att vi skulle gå på stigen vi stod på tills det kom en väg & gå vänster så skulle de komma & hämta oss. Tur för dem. Så efter en halvtimmes vandrande på vägen dök lärar-Sophies bil upp, lärar-Emma satt där fram. Så sa de att två av oss kunde hoppa in i bilen, de skulle hämta de andra senare. Alla sa att de kunde gå en bit & vänta. Förutom Samra & jag ;) så vi fick hoppa in, & där satt Adam Reby, som också gått vilse. Men han hade gått ensam också, stackaaaarn! Men det värsta med hela dagen var att det regnade hela tiden.


& sen var jag med min samraaaa ♥ har så himla kul med dig bejb, dansar & babblar & allt vad vi gör. Älsk!


Uäh, nu har jag uppdaterat väldigt duktigt. Gör det snart igen ^_^

/ s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0