' dear santa ...

Vet ni vad?
Snart är det jul. Om 102 dagar. Det visste ni inte va? Men i allafall.
Jag har börjat skriva önskelista nu. (jag måste. mamma kommer aldrig ihåg vad jag önskar mig så hon måste alltid fråga "den där tröjan du ville ha, fanns den på JC eller VILA" eller "Har du XS eller S gumman?" & då är det ganska obvoius att jag ska få det där hon frågar om.) Mys är det i allafall.

Det värsta med julen är att alla ens pengar tar slut när man handlar till nära & kära -.-
& en grej till.
Komma på vad man ska köpa till pappa.
Han brukar alltidalltidalltid få skivor, böcker eller en tröja. Alltid. Fyfan vad tråkigt.
Någon som har bra förslag på vad man kan köpa till my dear daddy?
Jag är sjukt desperat.


/ s.

Kommentarer
Postat av: ceciliia

blä, bara 102 dagar? :O

2007-09-14 @ 08:05:47
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: Anonym

köp strumpor. alltid bra att ha.

2007-09-14 @ 15:56:54
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0