' dom jävlarna ska skjuuuuuuuuutas .

hellow ,
denna lördag , måndag , började med SO.
Fick snacka betyg (ah, vi ska ju få vårt första nu till jul :S) , man fick gå in enskilt till lärar-emma & säga vad man siktade på...
Jag var duktig & sa att jag satsade som fan på VG. Det tyckte hon passade aaaaaalldeles utmärkt, & sen sa hon att om jag ligger i nu & behåller kunskaps-blablabla så kan jag få MVG i nian. MVG I SO!!! Jag känner mig såååå duktig..!

Sen hade vi idrott & hade friidrott... kasta kula & springa...
Engelska, hela klassen kom försent. Japp. Vi eeeeger.
Lunchen var blä
Matte , Jag sitter brevid Nikke & bakom Age, Nikke satt & peta in sin penna i ryggen på Age hela tiden & påstod att det var jag , ble på Nikke -.-
Sen hade jag musik ♥ jag äääääääääälskar (!!!!) musiken. & jag tror Kent (musikmajje) diggar mig med. Najsnajs.





gick hem till samra & babblade , kom hem typ nyss
måste fixa läxor också , har sjuttiotusen till imorn


puss
/s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, det är inte svårt alls att fixa mvg i SO =) det fixar du nog! :D

2007-09-04 @ 18:20:02
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0