' ehm , julia från 2001 .

tjenahej ;D

uäääääähh , nu har det slutat åska & shiit , eller ah , inte shit , i löv it (:
men jag kan ju somsagt blogga nu i allafall & det är väl alltid positivt !

Har pratat med Malin i telefonen i exakt en timme. Jag kollade på displayen under samtalet & utbrast
- åhh! om en halv minut har vi snackat exakt en timme!
- men räkna ner då så lägger vi på exakt då!?
- tjugosju tjugosex tjugofem ...

osv.


Sen läste jag apgamla.. HÅLL I ER NU ,
Julia-tidningar. Från 2000-2001. Jag skämtar inte. Undrar varför jag sparat dom allså, fast jag hittade bara tre men ändå!!!?




& så har jag fixat händerna & naglarna på Svensson's specialsätt.

Tappa upp vatten i en stor skål eller liknande. Häll i en tvål som doftar gott & sätt dig på golvet med skålen framför dig. Sätt ner händerna i ca 3 minuter. Peela dem & torka sedan. Ta en bomullstuss & dränk den i olivolja. Smörj in naglarna med den. Låt torka & måla naglarna..!

Det där lät nördigt... Men så gör jag & det blir bra! Naglarna blev chockrosa - i ungefär sånhär kulör ;

(ursäkta bild , hehe.)



Sen blir det lasagne & film (tror jag...)
& HALLON ♥ ♥



/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0