' ett pinsamt ointressant inlägg .

Hm. Jag brukar ju skriva bloggarna i mitten lixom, centrerat eller vafan det heter x)
& då måste man skriva något för att det ska kunna bli centrerat & sen markera & trycka på centrera (ingen fattar eller hur). Aaa, det jag skulle ha sagt är att det jag alltid skriver när jag ska centrera (man trycker ju bara på några tangenter) är fdg. fdg. fdg. Kom bara att tänka på det tidigare idag. Men skumt ändå. Alltid fdg.



Jaja, nu ska jag duscha & fixa väskan till imorn.
so long fuckers (:
sov gott.
/ s.

PS!
den här lille krabaten ser jobbigt hyperaktiv ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag fattar :) :P

2007-09-09 @ 20:38:11
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0