' fredag

Nu blev jag väldigt förbannad för när jag tryckte på publicerade hände någon mysko grej så inlägget varken publicerades eller sparades. så nu är jag extremt inte-glad.

hanna k, jag suger på att uppdatera ^^  jag vet det men jag ska bli bättre, ska försöka iaf. för jag är sååå duktig.


men idag sa hela dagen SVUSCH , bara hej & sen hejdå så står man där med sin väska i armvecket som värdens fjortis & väntar på bussen med samra.
började dagen med franska, hade ingen lärare. & det borde innebära hål, eller hur? ingen lärare = håltimme. men neeeej, då ska vi jobba själva. smart lärarna. för vi jobbar inte då.

sen hade jag hemkunskap & gjorde världens snyggaste köttbullar, eller inte. men dom var goda iaf. & så hade vi potatismos till det, egentligen, är det inte lite konstigt? man gör ju inte ris-mos. eller pasta-mos. jag tror jag tänker för mycket.
engelska på det, utan emma & samra hade jag fått ett anfall av något jag inte ens vet vad. paha. & det är jobbigt. slöjd sen & jag tog inte ens fram tyget som någon gång i framtiden ska sluta som en kuvertväska,... jag tyckte det var mycket intressantare att prata med hanna, frida, samra, malin nilsson & essica. utan J. enligt samra.


men ah, imorgon ska jag till stan med hanna, frida, samra & sally. ska fixa present till emma som har fest sen,!


nu ska jag gå & roa mig med min syster. har inte träffats på en vecka.


pusshej
/ s.

Kommentarer
Postat av: mia

ofta svusch då?! ja slutade 2o över tre. segaste dagen ever juh!
haha, näe, vadå ingen lärare? ja var juh!!?
(favoritelev lxm..^^)
ris-mos. hm.. blääää
men kul för dej o gå på fest då. jävla carro. asså. allt är hennes fel! men men, ha så kul o hälsa dom :)

2007-09-28 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0