' glömmer dig inte älskade bästavän .

" Glöm inte bort mig elin!? Fast jag har bytt skola oh vi inte träffas så ofta så älskar jag dig endå(L)
Det känns lite som du har glömt bort mig :'( Jag vill inte förlora dig du betyder så grymt mycket för mig gumman<3<3<3<3 Älskar dig! "





, Mickaela , älskade Mickaela , jag har inte glömt dig. & kommer aldrig göra det heller. Vi har verkligen träffats för lite på sista tiden & jag saknar dig! Vi måste ses någon dag den här veckan. Du lyser upp mina dagar med dina klanterier (: hihi. Du vet att jag skojar. Lämna mig aldrig.! Jag älskar dig föralltid, vad som än händer.






Har inte kunnat blogga idag pga skolarbete på 8 sidor om Norrköpings historia+ jämförelser med övriga Sverige. Usch & fy. Vaknade vid halv tio idag igen, gick upp & käkade frukost. Med hallon ♥ ♥ ♥ hihi ja jag vet, jag är ett hallon-freak. Whatever. Men i allafall, kollade på Anastasia filmen. Disney alltså. Den är sååå bra, jag älskar Disney-musik! Mäktigt som fan.!
Har ont i huvudet idag (jag tror INTE att det beror på alla läxor *host host host host HOST HOST*)


bild tagen av Mikka när vi var på The Ark. Det är jag & min knölnäsa ^^ Btw, när tog du den här??!!! det märkte inte jag.
image26



some say love ...


/ s.

Kommentarer
Postat av: Mika

guud vad jag älskar dig gumman<3<3<3<3

2007-09-09 @ 17:20:57
URL: http://xblackrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0