' grabbkväll .

Goddagens ,
fredag idag & det är sååå skönt. Hade franska på morgonen - läraren satt & prata om franska skolan & shit. Sen hade jag hemkunskap & var med Elin O , det tyckte lärar-Eva var skitjobbigt eftersom hon av någon anledning hela tiden skulle prata med någon av oss ;
- Elin?
- aaaa?
- aaaa?
Höhö , gu' va bra , oh yes (: Sen var det engelska & slöjd.





if i used to love you baby ,
that ain't nothing like i'm ,
like i'm loving you now.




imorgon är det lördag. Pappa & en polare ska ut med kompisens båt, bara dom två. "grabb-kväll" typ, visst är det gulligt?! Typ som tjejers myskväll... Hihi.

PÅ MÅNDAG SKA JAG TA SKOLFOTO!!
omg. jag har inte den bleeeeeeekaste aning om vad jag ska ha på mig, hur håret ska vara & hur jag ska sminka mig. Hujedamig.




pusshej
/ s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0