' jag har gjort det . igen .

Goddagens (:
igår gjorde jag det. igen.
Jag struntade i att blogga. Eller struntade, äsch, nej, jag prioriterade bort det. Hade nämligen 53000 läxor & dessutom kom jag hem halv åtta & slutligen tittade jag på Top Model & duschade. Förlåten? (a)

Igår hade jag ... öh, jag minns inte ^_^ jomenvisst, vi tog ju foto i allafall!!!! Japp. Efter idrotten, oh yes.
Det regnade som fan så ingen visste om vi skulle ha utegympa eller hål eller hur det skulle bli... Efter ett tag fick vi reda på att vi skulle vara inne. Men då hade måååånga bestämt sig för att inte vara med (vi är 13 tjejer [tror jag] & 3 av oss var med, dock inte jag :P) & alla killar utom två var med) men så jaaaa - jag orkade inte. Hade ju förfan stått & fixat håret en timme ju (:
fotot blev nog bra,... vet faktiskt inte :O
IDAG hade jag i allafall svenska på morgonen. Efter det - fysik skulle jag tro. Franska & lunch, matte & halvtimme EV. Sen fick vi hål andra timmen & det var sååå skönt.

imorgon är det läsk-päsk igen.
Vi ska springa 2, 8 km på idrotten. Hade det varit för exakt ett år sen, shit, då skulle jag fixat det galant. Men nu är det ju också så, att för ett år sedan joggade jag 3 km två-tre gånger i veckan. & den enda motion jag får nu är att jag är ute & går varje dag (ca 3 ggr i veckan långt, kanske bortåt 7-8 km) (HAHAHAHAHA vad siffror jag skriver hela tiden ^^) men nu är jag i allafall grymt otränad så det kommer att gå... öh, bajs.




dagens,.
utsida;
svarta strumpisar, vit klänning, rufsig tofs & smink. Sjal & svarta ballerinor med körsbär
humör;
jotack. helt okej, snorar & pms:ar då&då, men det gör jag för det mesta
last;
jag kommer sitta inne på http://kyssjohanna.jetshop.se/ hela kvällen & dregla smycken. Eller ja, efter läxorna alltså.



AVSLUTAR MED EN "VEM BÄR DEN BÄST" ...
vad säger ni - Eva Longoria eller Lindsay Lohan ?

Jag tycker helt klart Eva. Hennes hållning bär upp klänningen extremt mycket bättre än Lindsay enligt mig. Plus för snygga skor & hollywoodfrilla. Lindsay ser mest ut som hon är lite halvpackad på väg hem från en fest. Fult smink (se rouget) & somsagt kass hållning.
men vad tycker ni ? (:



ha en fortsatt bra dag ♥
/ s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jo, eva bär den bäst, lindsay ser lite "slampig" ut :P

2007-09-11 @ 17:50:23
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0