' jag & mina listor ...

1. Hur gammal är du om fem år? 18, snart 19

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min mamma & syster. & systers kompis
3. Hur lång är du? runt 165 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Jalla Jalla för fyrtio-tolfte gången

5. Vem ringde du senast? mormor ♥ men hon svarade inte..

6. Vem ringde dig senast? Malin ♥
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? orkar inte titta efter x)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? öh.. inget jag funderat på...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? de är gifta sen 1986 (tror jag) & fortfarande nykära. nyper varann i rumpan, pussas jämt & ständigt.

10. När såg du senast din mamma? tjugo minuter sen kanske (:

11. Vilken ögonfärg har du? typ grön/brun/gula

12. När vaknade du i dag? halv tio
13. Vilken är din favoritjulsång? nu är det jul igen - Just D. eller Mer jul - adolfsson & falk. båda är så sköööna!! älskar dem!!
14. Vilken är din favoritplats? sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? CLAS OHLSSON (!!!!!!!)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har förmodligen träffat mitt livs kärlek & jobbar på nåt bra ställe. hoppas så iaf.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? "elaka gubbar" som mormor varnade mig för ...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? eh, minns inte :o

19. Hur stor är din säng? men åh , jag vet inte ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med. alltid
22. Hur många kuddar har du i sängen? två huvuvkuddar & fem prydnadskuddar

23. Hur många landskap har du bott i? ett, östgötte är jag (:

24. Vilka städer har du bott i? norrkö(aaaa)ping(eee)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor, eftersom jag älskar att köpa skor ^^ annars strumpor ELLER barfota.. shit, alla !
26. Är du social? beror på med vilka, men ja, jo ganska

27. Vilken är din favoritglass? massa fruktigt, kokos & choklad

28. Vilken är din favoritefterrätt? brylé pudding eller glass. eller chokladpudding.. eller vaniljpannacotta!!
29. Tycker du om kinamat? jaaaa massa ♥

30. Tycker du om kaffe? bara skummet på latte (a)

31. Vad dricker du till frukost? te för det mesta.

32. Sover du på någon särskild sida? näe, på ryggen
33. Kan du spela poker? jadå, har dock inte gjort det sen förra sommaren

34. Tycker du om att mysa/kela? JAAAAAAAAAAA ♥

35. Är du en beroendemänniska? fattar inte frågan

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, Mikkas pappa Micke

37. Vill du ha barn? absolut ♥

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska & franska

39. Har du någonsin åkt ambulans? nä, inget jag planerat att göra heller..

40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng, jag mår illa om jag råkar få i mig havsvattnet

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skor, smycken, smink... bio ibland
42. Äger du dyrbara smycken? några, fått av mormor & farmor&farfar
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? top model, scrubs, idol, malcolm-ett geni i familjen, my name is earl m.m
44. Kan du rulla med tungan? *host* det där kan misstolkas (a) men jaa det kan jag väl

45. Vem är den roligaste människan du känner? min farbror Patric - han har världens bästa humor.

46. Sover du med gosedjur? neej.

47. Vad har du för ringsignal? hahahaha , Malin som säger vårt ordspråk ; "onko muppinen lurtinainen"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nä, inte i min garderob iaf

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? måste vara min kudde

50. Flirtar du mycket? hihihihihihi *blink blink*

51. Kan du byta olja på bilen? neeeeeeeeeeeeeeeeej!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? öh , aadå, jag körde min SYMASKIN för fort ?

53. Vilken var den senaste boken du läste? läser nästan aldrig böcker,.

54. Läser du dagstidningen? NT då&då

55. Prenumerera du på någon veckotidning? inte veckotidning, bara FRIDA

56. Dansar du i bilen? aaa (:

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? p3, as always :D

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? massa hjärtan (16 st) när jag pratade med malin i telefon förut

59. När var du i kyrkan senast? vet inte..?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? ÄR. Anita eller Bosse. som förövrigt är gifta!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt, massa gånger med malin

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? jadu ...



/ s.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oww, anita är bäst :D

2007-09-08 @ 23:44:18
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: ceciliia

Bosse, så bäst :)

2007-09-09 @ 14:37:48
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0