' jalla jalla .

Goddag.
Lyssnade på radion i bilen (åkte med pap's) imorse. & Luciano Pavarotti har dött ,.. ?! Fan , kan en sån snubbe dö..? Hmm... Jaja ,
var i skolan & hade typ lika öh , roligt , som vanligt



sen har jag vart med min malin idag igen , vi tittade på Jalla Jalla & den är sååååå braaaaa :D




dagens ,.
outfit:
svarta leggings (japp, idag var det för varmt för strumpbyxor..) svarta korta shorts & vit shirt. Guldsmycken
bästa: min tekniklärare. känner att jag kommer gilla henne extremt mycket. har glämt vad hon heter dock ... ^_^
låt: time of your life - green day




tjuhu , imorgon är det fredaaaaag (: lovar längre bloggar nu , har vart alldeles för dålig med bloggandet ett tag nu...


& nu ska jag göra So-läxa.
so long , fashionistas ♥


/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0