' kan knappt tro det själv ...

Herregud.
Svensson har tränat. 150 situps. Jisses. Så mycket har jag inte gjort sen i ... vintras. Eller våras kanske. Hmm. Ja, för att fortsätta i det här jättebraiga mönstret ska jag ut & jogga sen ikväll ,! Duktigt va?




Lyssnar på just nu: Red Hot Chili Peppers - Animal Bar
Favoritcafé: Jag har massa favvisar, men kanske Chokladcompaniet
Största som händer sommar/höst: Höst... Hmm, musikal & shopping I Sthlm i november vad jag vet än så länge!
Favoritplagg i garderoben just nu: Vafan... Eeeeehm...? Kanske mingräddvita sjal från VILA. Eller halsduk kanske det är. Jävligt skön är den i allafall
Favoritskor just nu: Alla ballerinorna + Adidasskorna
Längd: 1.65 m (ca)
Ögonfärg: grön/brun/gul
Byter gärna garderob med: Nicole Richie(!!!!!!!!!)
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart & vitt skulle jag tro.
Jag doftar: Gott ^_^ hihi, just nu Ralph Lauren HOT.
Jeans eller kjol? BÅDA!!!!!!
Så många skor har jag: Kanske 15 par som jag använder ofta
Mitt rum kan beskrivas som: Ååååååh. Ett minne från när jag var åtta & hade min hjärt-period. Hjärtan överallt. Isch.
Jag ville bli när jag var liten: höhö, isprinsessa ^_^


men ne ,
nu ska jag städa & fixa daaaaa hooowmwööörks
& sen
JOGGA!

/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0