' listor is the shiiiit <3 .

Hur många lampor har du i ditt rum? 7 st.
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? Led Zeppelin III , hela skivan.
Favoritfrukt? Passionsfrukt!!!!!
Har du någon konstig vana, isf vad? konstg & konstig, jag vet inte?
Linje på Gymnasiet? Vet inte
Hur gammal är du? 13
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? Har en aning vallonblod i mig från mam's sida. Fast det är iofs från 1500-talet xd
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? nepps.
Favoritserie? Top Model, My name is Earl, Scrubs ,.. m.fl
Lekte du med Barbie när du var liten? jopps.
Ditt nästa köp? jeans eller väska.. fast det beror på vad jag hittar förstås ;D
Saknar du någon just nu? jag tror det ...
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? Kávijar !
Har du ont någonstans? min högra vad. Joggade ca 2 km i förrgår & stretchade inte. slutade självklart med kramp mitt i natten & träningsvärken är kvar. smart av mig.
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? lätt, lätt.
Vad gör du just nu? daah. uppdaterar min baby, min blogg ^_^
Vad ska du göra imorgon? TRÄFFA MIN FRUUUU :D
Vad åt du senast? äpple, men jag tror jag ska äta glass snart ...
En manlig kändis du tycker är snygg? Johnny Depp (!!!!!!!!!!!!!!!)
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? Tuva Novotny
Vart bor du/Hur stor är den staden? Utanför Norrköping precis, typ en liten by med kanske 10 000 invånare. Hehehehehe..
Vad dricker du helst? Loka päron
Hur många kontakter har du på msn? inte så många, jag tar bort dom jag aldrig pratar med eller inte har nytta av, just nu kanske runt 90
Och hur många av de pratar du dagligen med? är inte inne varje dag ,.. har väl förfan annat & göra ?
Är du singel? oh yes .
Tidigare jobb? inget alls.
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? skor, skor , skor. & kläder.
Framtidsplaner? skulle ta hela dagen att räkna upp.
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? alltid. jag måste, annars blir det panik
Vad ska du ha på dig imorn? funderar på kläder (^_^)
Går du i skolan eller jobbar? Går i skolan.

/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0