^ lördag & söndag

Goddagens.

mahaha ,
joo, igår var jag ju på stan med Frida, Hanna, Sally & Samra. Myyyycket roligt. Vi köpte presenter till Emma, & vi köpte åt alla som skulle komma (fick pengar av dom!) 800 kronor har jag för mig vi hade. & herregud, först gick vi in på Åhléns. Fixade med lite ljus & grejer, nån vas som vi stuckit ner en "gren" i... Köpte det & gick runt & flamsa. Köpte även nån hår-grej som luktade cp-gott & en barnbok ^_^
Sen gick vi in i DEN NYA AFFÄREN , ganska nya iaf, i Domino. Ouuups... Jöööpps, den heter så. & det är en sexbutik. En hel vägg full med dildosar. Glidmedel & massageoljor. & massa mer extremt spännande... host.

Hanna & jag tog tääääten , huhu ;
"ursäkta (till expediten) , har ni något bra presenttips?"
"jaaa...."
& så visade hon oss MASSA grejer, typ massageoljor & grejer. & hon var superseriös, jag trodde nån av oss skulle få ett rejält hets-damp anfall men näe, vi klarade oss. Vårat beslut stannade tillslut på ett spel, sanning & konka typ, fast det hette Våghals. Då fick vi reda på att om vi köpte något mer så fick vi Orgasm-boken skriven av Katarina Janouch eller vad hon heter... Mahaha, jotack. Vi köpte asbilliga kondomer, tio för 62 om jag minns rätt. Så vi fem trippade glatt ut ur Ouups med spelet, kondomerna & orgasmboken.


Sen köpte jag en tröja & ett linne, tröjan på Vero Moda & linnet på H&M (:

Sen hos Emmaaaaaaaaaaaaa ,
vi kollade på film & spelade det där spelet, maha. Roligt roligt...
Helt okej fest, lite dött bara ... förlåt emma om du läser det här.!
Drog hem redan vid tolv, hade asont i magen & alla andra stack.
& jag har upptäckt att alla i min klass inte är så jävla idiotiska i allafall.


Samra sov över hos mig men 11.00 skulle jag på gudstjänst, fast vi konfirmander skulle vara där 10.15. Yeah, sjäälvklart kom Svensson ihåg det. Jag traskade in där så glatt klockan 11. Men dom gillar mig nog ändå, eller hur ^
& snart kommer folk, släkten ska fira paaap's, syster (som fyller 16 IMORGON) & mam's som fyller i övermorgon. Häärligthäärligt.
Nu ska jag städa mitt rum,
pusshejs

Kommentarer
Postat av: hanna

oow, den där affären är mysko :O

2007-09-30 @ 20:10:50
URL: http://hejjagheterkindmedh.blogg.se
Postat av: Anonym

åå just det, hälsa grattis till ida, o helene fyller väl den andra oktober om jag inte minns helt fel? grattis till dom :)hahah skum affär XD måste man ju kolla in. xD haha :P

2007-09-30 @ 20:15:02
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0