' najs week-end (eller hur fd engelskaläraren..?)

Har inte uppdaterat sen i freeedags , efter konserten hade jag helt enkelt inte tid , & i lördags (igår) imorse åkte jag & familj till kompisar som vi sov över hos ... kom typ nyss hem

Fredag , 18.30
Mickaela kommer upp & hämtar mig. Jag har bytt kjolen mot jeans & har tjock tröja & stor mysig sjal på mig, efter ett stooooort bråk med päärona ..
Fredag , 19.00 - 20.31
väntar vid Lejongropen i Folkparken här i Peking stad på att The Ark (Arken?) ska sätta igång. lyssnar på ett förband med skitroliga texter , fiifan vad vi garvade x) såg tobbe (mitt .. öh , ska man kalla det ex?) där , han vinkade & vi messade lite... ganska osmart med tanke på att vi stod typ 50 meter från varann... jaja ,
Fredag , 20.31
ojojoj... här var man i extas. Ola & grabbsen kommer ut på scen. Ramaskri & jubel. sen kör dom igång , FYFAN vad dom är bra live allså , fick igång hela publiken ! själv är jag sån som skiter i vad folk tycker om mig på såna ställen, så jag sjöng & hoppade i en & en halv timme.., det förtjänade dom kan jag lova. vilken känsla dom hade ,! The Ark ♥
Fredag , 22.00
konserten var slut... buhu , men ingen stack såklart utan väntade på extranummer... & herrejeeeevlar , vilket extranummer sen ! Ola kommer ut i .. öh , guldig sparkdräkt typ , han är så het att man nästan svimmar, jag menar vem i hela världen utom Ola Salo är skitsexig i en guldig supertajt dräkt? svar: ingen.
Fredag , 22.45
kommer hem & käkar godis, kollar på film med familjen
Lördag
åker vid kvart över tio på morgonen hem till mormor för att duscha , (japp, vattnet är fortfarande pajj) gör det & åker sedan till Mariefred till kompisarna. käkar lunch där, går ut & går, käkar middag pratar & kollar på halva Sound of Music. Går & lägger oss vid ett
Idag
gick upp vid tio (alla tvingade mig..) käkade frulle & duschade. gick ut & käkade lunch, sen åkte vi vid halv fyra


uuh.. det där var jobbigt..! ^_^ men nu vet ni lite om min helg iaf...
imorgon ska jag kanske vara med samradamrabamrabrumbrum efter skolan



puss&adiooooos
/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0