' oseriöst inlägg om seriösa tankar

vet ni hur skönt det är att glömma en person man älskat ,.? att vara helt beroende av personen , underbar & man bara... waaaah! & sen blir allt bara skit , man orkar lxm inget , är allmänt deppad & asledsen ,., man kämpar utan att komma nånvart ,., det är som att vara fastbunden i en stol , man kommer ingenvart , blir bara tröttare & tröttare , tillslut orkar man inte mer ,. det var så det var . jag var beroende av dig . jag älskade dig . allt som hände i somras , jag vill inte tänka mer på det . visst ,., vi fick båda minnen för livet men mer än så var det inte . minnen försvinner de med någon gång . vi har väl vänskapen som vi hade från början kvar i allafall ,.? hoppas det för du är en guldkille , m.h. ♥


för nuuuuuu....
jag skulle skita i killar , adios på alla med snopp lxm , hihi . men ne , det funkar inte för mig ,.?! vill lära känna dig på riktigt , heeeeeeting ;D



jag vet , oseriös blogg men jag vill inte vara seriös för jämnan (om jag nånsin är det :D)

/ s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte inte det va oseriöst:) bra skrivet!

2007-09-20 @ 16:49:10
URL: http://www.nogg.se/weidoulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0