' owoooooaaaaaah

Hello daggmaskar med skäggiga magar :D
Idaaaag har det vart en väldigt icke-speciell torsdag, med... SOOOOOOOOOO på morgonen :D huah, satt mest & snackade med min eviiiiiga dans-prat-choklad-bästis samra. teknik & vi fick rita en kub -.- jättespännande, man blev helt.. exalterad? ehm, jaaa, sen hade vi nåt mer & sen hade vi svenska & lunch & svenska igen & franska. typ. & sen har jag pratat med samra i telefon kanske en & en halv timme bara för att vi måste prata.?


imorgon ska jag till stan. med MAMMA. det är jättebra. vet ni varför? joo, för då betalar hon allt jag vill ha & det gillar jag :D
ska försöka hitta en schyst stickad möss-basker, lite puffig sådär nivet... & nån tröja eller klänning.




(         jag fattar inte hur man kan vara så snygg som du ?!


måste fixa hemkunskapsläxa (?!) också... men nu ska jag möta syster med hunden.
hare bra alla
/ s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0