' studiedag .

Igår var jag med malin efter skolan, extremt roligt, höhö. Vi hade värsta porriga sexhumorn igår (igår också.. xd) & mamma sa massa konstiga saker typ ; "aaa Ida kunde ju tagit sexbussen så hade hon vart hemma nu" Ida är syster alltså, & vi hade massa bråttom till kusin (se nedan) & hon var typ sen.. Malin & jag höll på att kissa på oss ^_^
Sen åkte jag & the svensson's (familjen, hihihi) till min kusin Sara som fyllde 17, massa grattis på henne ♥
Idag har jag studiedag. & imorn med. Alltså började min helg igår. På en onsdag. Sånt gillar jag (:
Har inte gjort något speciellt idag, är förkyld & bajs. Mindre roligt men jag ska nog överleva ..


& imorgon ska jag träffa min fruuuu , Mikka kommer hit efter skolan & sover över hos mig!!!!!!!!!!!!!
Jag är extremt dampglad :D:D




you've been hit by
you've been struck by
a smooth criminal



senaste ,.
person du kramade:
Batti ♥ skulle jag tro :o
person du pussade:
Mikka, fruuuuuuu som koooooommmeeeeer hiiiiit iiiiiimooooorn *dampi.*
person du älskade:
älskar eller älskade, jag vet inte ...
person du hatade:
ööööh , psykfall i min klass , patetisk som fan men det kanske börjar funka (igen!)
sak du åt:
äpple. Jag är såå duktig.
sak du drack:
OBOY ♥♥
sak du hade sönder:
jadu. Måste vart något i skolan. Säkert nån penna eller nåt.




/ s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0