' today is a good day

http://www.youtube.com/watch?v=MFjAq2k5Ksg
today is a good day - anna ternheim



shit , jag vet inte vad jag ska göra ... vill att mamma ska komma hem , jag vill inte vara ensam hemma mer ... men mamma är ju på bajs-yoga ... blä på yoga , bara tar mamma ifrån mig , när jag är sjuk *hatar yoga*
sitter här & drogar musik istället , softmusik , älskar det , & jag hatar min mage , & jag känner för att berätta för hela världen att jag är så satans... nej inte kär , men jag är jävligt ... INTRESSERAD av en person ! & lxm , jag fattar inte hur fin man kan vara , det går lxm bara inte , hur fan bär du dig åt !? jag är chockad lxm , maha . nej egentligen garvar jag inte , men det lät bra . & fyfan vad jag fryser - sitter med jeans , tshirt, tjock-kofta, tofflor, halsduk & filt, fryser som fan ändå . jävla ... nånting . jag ska nog logga in på msn kanske , hmm... nej , elin , fixa matten nu , du måste , eller shit , jag menar jag måste ...
jag tror verkligen jag har feber.


hanna , jag lider med dig . fuck mens - vi ska bli killar eller hur -.- (:

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, yeah. klart vi ska bli killar elin :D

2007-09-25 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0