' tomorrow is another day .

Imorgon har jag ... *går & hämtar skolkalendern med schema* svenska på morgonen. Teknik eller fysik , jag minns inte , efter , sen franska & matte , sen EV. Helt okej dag, slutar halv tre & DET gillar jag (:


dagens ,.
utsida :
svarta strumpisar ♥ mörkturkos lång tröja med vitt band i midjan , svarta shorts.
humör : ont i huvudet , halsen & snorig som faaaan. i psyket , jorå , helt okej ^_^ (:
låt : Speed of Sound - Coldplay  , den låten , shiiiit , uuunderbaaaar . love it .


Åååååååååhh ,
vad jag längtar till riktiga hösten , nu jävlar hörni , nu är den definitivt på G , idag såg jag massa gula löv på marken & det regnade. Myspys. Jag älskar hösten , älskar älskar älskar. Aplånga promenader där man i timmar pratar endast om killar (japp, jag & tjejerna fixar det galant) dricka gör-varm choklad med vispad grädde & tända ljus på rummet & lyssna på massa bra musik ... gaah.
SHOPPING förstås. Höstens största shoppingresan blir nog Stockholm i början av november. Ska titta på musikal den 3:e , Sound of Music. & då blir det shopping kan jag lova , ujuj.


men ah , jag MÅSTE fixa läxorna nu ... Slå in fysikbok & svenskabok i papper , Franska - kunna alla possessiva pronomen, månaderna & dagarna ... ble.


püss&kraaaaaam
/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0