' you're right , i'm wrong

Red Hot Chili Peppers - Charlie


Nu har jag precis pratat med fru i telefonen (: woho woho woho woho woho ,osv.


Mamma frågade förut om vi skulle åka in till MAXI. Inte stan men ändå JC, H&M & lite mer affärer. Men. Jag orkade inte. Herregud. Istället köpte hon hem glass & jag svullade tre tallrikar. Duktigt.
Har lite idétorka som ni kanske märker på detta snustorra inlägg ^_^
men ni får hålla tillgodo med mina knäppa tankar en stund nu!





vem bär den bäst ?

Nicole Richie vs Lindsay Lohan
Jag tycker (för en gångs skull) att Lindsay fixar den här tunikan bäst. Till den sockersöta tunikan är det snyggast att ha något lite råare & tuffare, som hennes skinnjacka & svarta naglar, än Nicoles blonderade hår (som hon inte är särskilt snygg i heller) & röda pumps.
vad tycker ni ? (:



&
jag har hittat ännu en favvo-blogg till mina favvisar ;
http://lisaplace.blogg.se ,
hon är född 94, precis som jag!!! & har jättesöt stil. & bloggar om mode. Kan inte bli bättre!




/ s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0